Dag 4 Bye Bye New York - Hello Ashaway Resort - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Yvonne Bers - WaarBenJij.nu Dag 4 Bye Bye New York - Hello Ashaway Resort - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Yvonne Bers - WaarBenJij.nu

Dag 4 Bye Bye New York - Hello Ashaway Resort

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

19 Juli 2017 | Verenigde Staten, New York

Vanochtend nog heel even genieten van de Wifi (vooral de kids dan) Om 8 uur worden we opgehaald met de taxi die ons naar het camperverhuurbedrijf zal brengen. Maar ja, verkeer in New York, altijd druk. Dus om 8.30 was hij er eindelijk. Voor die beste man ook echt fijn, nu kon hij weer in de file terug. Wat een drukte.....je zou elke dag hier in staan. Om 9.45 uur waren we dan bij onze camper en voor de autisten onder ons (hebben we allemaal een beetje last van) het was precies dezelfde camper als vorig jaar. Zelfde stickers, zelfde hond op de deur, alleen een kenteken uit Florida. Vorig jaar waren we nog verplicht een filmpje te kijken en werd er van alles uitgelegd, nu werden de sleutels gewoon afgegeven en konden we gaan. Meteen maar even langs de Wallmart voor wat noodzakelijke boodschappen, zoals de altijd lekkere (maar niet heus) kleffe broodjes, tanken en we konden gaan. 290 kilometer voor de boeg, maar de kids gingen meteen weer als vanouds op hun plekje zitten en we konden gaan. New York was geweldig, maar dit heeft toch ook wel weer iets. Behalve dan de file's natuurlijk, want we moesten weer over de rondweg langs New York. We kwamen ook geen enkele camper tegen, dus we vroegen ons al af waar al die andere toeristen dan waren. Rond 17.00 uur waren we op de camping. Het ontvangst was, zoals hier meestal bij die Amerikanen, weer super vriendelijk. Ze vonden het geweldig dat ze mensen uit Nederland hadden. Deze hadden ze nog nooit op de camping gehad. Mmmm, waren wij dan toch gek dat we deze kant op reden ??? Maar nee hoor, later hoorde wij dat de camping er pas sinds 2014 was, tja, dan zou het dus wel kunnen. De kinderen gingen meteen naar het zwembad, terwijl wij alle tassen gingen uitpakken. En ja, omdat we zo'n camper al eerder hadden gehad, stond snel alles op zijn plekje. Dus ook wij nog even lekker naar het zwembad. Het is hier nooit druk bij het zwembad, lijkt wel of die Amerikanen nooit zwemmen. De meeste zitten in hun ontzettend grote camper met slide-outs en airco, binnen voor de tv. Nadat Hans lekker had gekookt en we eindelijk weer wat groente aten (zelfs ons Eva had zin in boontjes) gingen we nog een rondje over de camping. Daarna alle bedden opmaken, even bepalen wie deze vakantie waar ging liggen en het werd stil in de camper.