Dag 22 richting Key West - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Yvonne Bers - WaarBenJij.nu Dag 22 richting Key West - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Yvonne Bers - WaarBenJij.nu

Dag 22 richting Key West

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

05 Augustus 2017 | Verenigde Staten, New York

Omdat het gisteren zo laat was geworden, hebben we vandaag maar een beetje uitgeslapen. Daardoor wel het ontbijt in het hotel gemist, maar meer dan een vette wafel en een gebakken ei had dit hotel toch niet, dus helemaal niet erg. Vandaag moesten we 400 kilometer rijden naar Key West, onze laatste eindbestemming. We kunnen hier kort maar krachtig over zijn, we hebben er bijna 8 uur over gedaan. Dus veel file en heel druk op de weg. Rond 20.00 uur waren bij ons huisje. Zal straks proberen wat foto’s toe te voegen, want het is echt een heel mooi huis. Alles wit van binnen, dus lekker kindvriendelijk, maar wel geweldig mooi. Hier kunnen we de komende dagen even lekker bijkomen van alles wat we hebben gedaan en hebben gezien. Want wat hebben we al veel gezien en wat is het toch een mooi land. Nu even tijd voor helemaal niets, ook lekker…