Dag 23 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Yvonne Bers - WaarBenJij.nu Dag 23 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Yvonne Bers - WaarBenJij.nu

Dag 23

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

06 Augustus 2017 | Verenigde Staten, New York

Vandaag helemaal niets gepland, dus iedereen kon gewoon even doen waar hij/zij zin in had. Maar toen we de buitendeur opende, waren we het er al snel over eens dat we gingen zwemmen. We probeerde eerst een strand op te zoeken, maar alle stranden in onze omgeving zijn privestranden, dus dat ging hem niet worden. Maar gelukkig was er ook een zwembad bij ons op het terrein. Dus op naar het zwembad. Terwijl we onder de palmbomen lagen, bleek dat Tom via wifi de wedstrijd van de Nederlandse voetbaldames kon volgen. Loes wist niet hoe snel ze haar telefoon moest halen en terwijl de kinderen aan het kijken waren, werden wij op de hoogte gehouden van de stand. Het grappige was wel dat de telefoon van Tom voorliep op die van Loes. Dus terwijl Tom riep dat er weer een doelpunt was gevallen, moest deze bij Loes nog komen. Tegen de middag even lekker binnen gezeten bij de airco en toch maar weer bedacht wat we de komende dagen nog willen doen: bootje huren, naar de Everglades, glasbodemboottocht, snorkelen, we zullen een keuze moeten maken. Maar vooral ook af en toe lekker luieren, want over een paar dagen dat zit deze geweldige reis er al weer op en mogen we weer aan de gang. Helemaal niet erg, want we weten nu al dat we iets geweldigs hebben meegemaakt om op terug te kijken.