Dag 26 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Yvonne Bers - WaarBenJij.nu Dag 26 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Yvonne Bers - WaarBenJij.nu

Dag 26

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

09 Augustus 2017 | Verenigde Staten, New York

Na het geweldige bootavontuur van gisteren, bleken we toch een beetje teveel verkleurd te zijn. Vandaag dus maar een dagje uit de zon. Nadat we voor het eerst in deze vakantie ECHT uitgeslapen hadden volgens de pubers, zaten we pas om 10.45 aan het ontbijt. Lekker broodjes afgebakken, eitje erbij en daarna een potje duizenden. ’s-Middags toch maar even een plons in het zwembad genomen en ’s-Avonds heerlijk gegeten bij een Italiaans restaurant. Thuisgekomen met z’n alle op de witte bank (uh, ze mogen er van ons niet op eten, dat gaat namelijk geheid mis) nog even naar de Amerikaanse tv gekeken. In Nederland vind ik de reclames tussendoor al irritant, hier in Amerika is het helemaal erg. Elke keer kun je zo’n 10 minuten kijken en dan heb je al weer reclame. Om helemaal gek van te worden. De reclames tussendoor duren niet zo lang, maar een film kijken is echt een opgave. Morgen ons laatste dagje hier. Nog even bedenken wat we dan gaan doen. Tot morgen !