Dag 27: De laatste dag - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Yvonne Bers - WaarBenJij.nu Dag 27: De laatste dag - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Yvonne Bers - WaarBenJij.nu

Dag 27: De laatste dag

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

10 Augustus 2017 | Verenigde Staten, New York

Vanochtend besloten om een bezoekje te brengen aan het : Theatre of the Sea. Dat is vlak bij ons en het is een soort Dolfinarium in het klein. De shows zijn erg leuk en je zit echt dichtbij. Er was een dolfijnenshow, een zeeleeuwenshow en een papagaaienshow. We hebben hele grote zeeschildpadden gezien, allerlei vissen en vogels en het leukste was de lagune. Daar was een strandje waar je tussen de tropische vissen door kon zwemmen. Natuurlijk moest Eva Vonk dit uitproberen. Met een handje visvoer kwamen de hele grote blauw met groene vissen zo op haar af. Oh, en we hadden ook nog met een bootje gevaren. Maar deze keer met een “echte” kapitein haha. In het midden van de boot zat een gat. Daar kwamen de dolfijnen zo naar binnen en sprongen door een hoepel heen en spatte iedereen nat. Eenmaal thuisgekomen voor het laatst een duik genomen en nog even naar de vissen gaan kijken. Bij ons huisje is ook een soort lagune waar we elke dag wat brood strooien. Allerlei vissen komen daar op af. Het water is hartstikke helder, dus je kan het goed zien. Helaas kregen we bezoek van 2 grote leguanen. Daar houdt Eva Vonk niet zo van (en ik ook niet). En om de overgang naar huis niet al te groot te maken, heb ik maar wat wasjes gedraaid en was gestreken. Ik was het nog niet verleerd (helaas).
En ja, dan zit het er bijna op. Je hebt er zolang naar uitgekeken en we hebben zoveel gezien en gedaan, maar aan alles komt een einde. We hebben genoten van elke dag en het was heerlijk om dit met elkaar te doen. Als we de foto’s terugkijken denken we nu al van: oh ja, dat hebben we ook gezien. En de afwisseling van stad en natuur was perfect. We hebben van veel Staten een gedeelte gezien en ook heel veel wilde dieren. Voor elk wat wils, zal ik maar zeggen.
Morgen gaan we aan de grote terugreis beginnen. Het wordt een hele lange dag, aangezien we eerst van Miami naar Chicago vliegen, voordat we koers zetten richting Amsterdam. Zaterdag hopen we dan weer veilig aan de grond te staan. En ook dat is weer heerlijk. Je eigen stekkie met je familie en vrienden. Bedankt iedereen die ons gevolgd heeft en tot gauw !!

• 11 Augustus 2017 - 17:42

Opa Van Bers:

Goede reis en veilig thuis.
    opa

• 11 Augustus 2017 - 20:02

Heidi:

Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt. Ik vond het super leuk om jullie te volgen en had vaak ook 'beeld' bij jullie belevenissen

• 13 Augustus 2017 - 17:41

Mariëtte:

Heb vandaag op ons vakantieadres de laatste verslagen gelezen. Wat een ervaringen. Daar kunnen jullie echt nog heel lang van nagenieten.Echt heel leuk om te volgen en te lezen.Hopelijk hebben jullie een fijne terugreis gehad. Tot snel!