Dag 8 Yellowstone - Missoula - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Yvonne Bers - WaarBenJij.nu Dag 8 Yellowstone - Missoula - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Yvonne Bers - WaarBenJij.nu

Dag 8 Yellowstone - Missoula

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

20 Juli 2018 | Verenigde Staten, New York

Tja, dat verslag gisteren van Hans kan ik natuurlijk niet overtreffen. Maar hij komt wel over zijn berentrauma heen, want wij zien geen beren op de weg, hebben het beregezellig en zien onderweg wel berenklauw langs de weg staan. Hebben daar maar snel een foto van gemaakt, heeft hij toch iets met beren…... Vandaag hebben we een rij-dag. We moeten 455 kilometer rijden richting Glacier National Park. Vannacht was het weer erg koud, maar overdag hebben we toch steeds een 25 graden. Dus perfect weer voor ons. Onderweg komen we langs vele ranches en veel koeien. En als je al door een dorpje rijdt, dan waan je je in het Wilden Westen. Ineens ziet Loes dat er geen lampjes meer branden voor de koelkast en diepvries. Papa schiet in een lichte paniek, want natuurlijk hebben we een gebruiksaanwijzing van de camper gekregen, maar dat boek is nog dikker dan 3 bijbels bij elkaar. Gelukkig had onze Tom tijdens de uitleg van de camper wel opgelet en kon ons vertellen dat iemand (we wijzen niemand aan, maar het is een ouder iemand met lichtelijk grijs haar haha) met de knopjes had zitten spelen. Dus al weer snel opgelost. Aangezien de temperatuur oploopt en we eigenlijk al vroeg op de camping zijn, besluiten we naar Splash Montana te rijden. Dit blijkt een zwembadparadijs te zijn met allerlei glijbanen. Na eventjes zoeken, vinden we het dan eindelijk in een woonwijk. Het blijkt nog kleiner te zijn dan het zwembad in Sint-Michielsgestel en de glijbanen stellen ook niet veel voor. Dat gaat hem niet worden. Dus dan toch maar door naar de camping. We logeren vandaag bij Jim en Mary. Het is een hele mooie, groene camping met overal plantenbakken. Een leuk prieeltje, lekker degelijk. Ook de gemiddelde leeftijd halen wij omlaag, want er staan veel grote campers met gepensioneerde mensen. Maar het ziet er heel verzorgd uit allemaal. Aangezien we geen zin hebben om eten te koken, gaan we vandaag maar culinair eten bij de Mac. Daarna gezellig een spelletje catan gedaan. Helaas was Eva ons allemaal te slim af en we zijn bang dat we dit nog lang moeten horen. Dus we hebben al gezegd dat we revanche willen en wel morgen !

• 24 Juli 2018 - 07:07

Anne-Marie:

tjonge jaloers....... wat een mooie reis. Hopelijk voelt iedereen zich een beetje fit en oké? geniet ervan en er zitten heus beren in Yellowstone, tenminste 26 jaar geleden wel (auw)

Veel plezieren leuk om de verslagen te lezen. xxx