Los Angeles - Anaheim - Reisverslagen van Yvonne van Bers - WaarBenJij.nu Los Angeles - Anaheim - Reisverslagen van Yvonne van Bers - WaarBenJij.nu

Nadat we heerlijk geslapen hadden in onze kingsize bedden, zijn we lekker gaan ontbijten. En nadat onze buikjes vol waren en we een korte wandeling door LA hadden gemaakt, werden we door een taxi opgehaald om ons naar het camperverhuurbedrijf te brengen. De taxichauffeur was een Armeense Rus, dus die vond het wel gezellig om een aantal Nederlanders in zijn taxi te hebben. Hij dacht in eerste instantie dat we Duits waren, maar dat hebben we hem snel uit zijn hoofd gepraat. Bij het camperbedrijf aangekomen moesten we eerst naar een instructiefilmpje kijken. Dit had Hans al meerdere keren thuis gedaan, dus eigenlijk wisten we het al, maar goed, regels zijn regels. We zijn dus braaf gaan zitten en hebben de dvd nog een keer bekeken. En toen was het zover, we mochten de camper meenemen. Meteen lekker in het drukke verkeer op zoek naar een Wallmart. Een hele beleving. Zeker omdat we natuurlijk nog geen wegenkaart hadden en we verkeerd reden. Bij de benzinepomp waar we toen stopte kregen we te horen, dat we in een achterbuurtje zaten en maar beter meteen weg konden gaan. Om ons nog een hart onder de riem te steken zei hij: God bless you. Dat is dan mooi meegenomen. Bij de Wallmart aangekomen hebben we onze eerste inkopen gedaan en natuurlijk een barbecue gekocht. En verder vaak gezocht naar kleine verpakkingen, want volgens mij zijn die Amerikanen niet alleen big, maar ook al het eten zit in super verpakkingen En toen weer lekker door het drukke verkeer op zoek naar onze camping. Tis even wat anders als een Tesla, maar volgens Hans rijdt het als een slagschip. Lekker breed en lomp. Maar aangezien er al 2 keer tegen ons was gezegd dat God over ons waakt, zal het toch wel goed komen. Op de camping in Anaheim aangekomen, hebben we alles uitgepakt en heeft onze Tom (met een beetje hulp van papa) de barbecue in elkaar gezet. Morgen staat er een dagje Disneyland te wachten, dus ons Eva is nu al hyper en heeft al een lijstje gemaakt van alle attracties die we zeker niet mogen vergeten. De receptioniste van de camping vertelde ons dat om 6.40 uur de eerste shuttlebus vertrekt naar Disney, en dat werd met luid gejuich door de pubers ontvangen, maar ik denk dat we toch maar ietsjes later gaan. …Wel konden we zojuist vanaf onze camping al genieten van het Disney vuurwerk. En als het park net zo mooi is als het vuurwerk, dan wordt het morgen vast een heel spektakel.