EINDELIJK IS HET ZOVER - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Yvonne Bers - WaarBenJij.nu EINDELIJK IS HET ZOVER - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Yvonne Bers - WaarBenJij.nu

EINDELIJK IS HET ZOVER

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

26 Juli 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanochtend om 5 uur zijn we vertrokken richting Schiphol. Na een strenge controle ( Eva vroeg zich af waarom ze in hemelsnaam haar schoenen moest uittrekken bij de douane) mochten we om 9.15 uur het vliegtuig in. Om 10 uur kregen we te horen dat het vliegtuig een half uurtje later zou vertrekken. Maar na dat half uurtje kregen we te horen dat het nog wel eventjes ging duren. Er was iets mis met de linkervleugel. En ja hoor, waar zaten wij...... bij die linkervleugel. Maar na veel heen en weer rijden van karretjes en mannetjes, gingen we dan eindelijk om 12.15 uur vertrekken. En hoewel we dus in totaal 14 uur in het vliegtuig zaten, maakten het uitzicht alles goed. Het was zeer helder weer, dus konden we alles goed zien. Zeker Groenland was erg mooi met zijn besneeuwde bergtoppen en felblauwe meren. Nadat we in Los Angeles waren aangekomen, zijn we met een shuttlebusje naar het hotel gebracht. Zojuist zijn we even een broodje gaan eten,. Want tja, je moet toch avondeten ook al is het voor je gevoel 4 uur 's nachts. En nu gaan we zo dadelijk lekker slapen. Elk kind heeft hier een eigen tweepsersoons kingsize bed, dus dat zal wel goedkomen. Morgen mogen we om 11 uur de camper ophalen en dan kan onze reis echt beginnen. Wordt vervolgd !

• 26 Juli 2016 - 07:13

Brigit:

Nou, in ieder geval goed aangekomen! Geniet er maar lekker van, veel plezier!

• 26 Juli 2016 - 13:58

Hejo:

Hoi leuk dat het uploaden van de foto ook al gelukt is. Hele fijne reis vanuit Diepenveen.

• 26 Juli 2016 - 14:11

Familie Krijnen:

Het zou ook eens gewoon verlopen bij jullie;-)
    Fijn dat julllie goed zijn aangekomen! Nu alleen nog maar genieten! En ja, wie kan nu zeggen dat hij / zij Groenland heeft gezien...
    Dikke kus van ons!

• 26 Juli 2016 - 19:23

Jo Van Bers:

Leuk dat alles is goed gegaan maar met een vleugel is het lastig vliegen, dat kan een vogel ook niet.
    Veel plezier en een fijne vakantie.
    oma Marietje opa Jo

• 26 Juli 2016 - 20:18

Renate Van Rosmalen:

Wat een spannend begin van een fantastische reis!
    Ben jaloers en zeer nieuwsgierig naar de verslagen!
    Groetjes vanuit Rosmalen