Dag 3 New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Yvonne Bers - WaarBenJij.nu Dag 3 New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Yvonne Bers - WaarBenJij.nu

Dag 3 New York

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

18 Juli 2017 | Verenigde Staten, New York

Het was te merken dat iedereen toch wel erg moe was, want hoewel we van plan waren vroeg te vertrekken werd iedereen pas rond half 9 wakker. Nadat we aangekleed waren, gingen we op zoek naar de Pret a Manger. (tip die we hadden gekregen van de buuf) Na een lekker ontbijtje op weg naar route 2. Maar tja, soms zit het mee en soms zit het tegen. Vandaag bleek zo'n dag te zijn dat alles tegen zat. Allereerst stonden we bij het verkeerde museum. Dan maar even Central Park in om wat te eten. Daarna 1.5 uur gewacht in Harlem op de bus naar het Yankee Stadion (bus zat vast in het verkeer...) We hadden daar nogal wat bekijks (supertoeristen) en dat voelde niet echt prettig. Het viel ons Eva al op dat er geen blonde of blanke mensen waren. En aangekomen bij de Yankees bleken we de laatste tour gemist te hebben. Hans probeerde nog een foto van het stadion te maken, maar werd dringend verzocht dat niet te doen. Zelfs na een smeekbede dat hij helemaal uit Nederland kwam voor dit stadion mocht helaas niet baten. Nadat we wat gedronken hadden in het Hard Rock cafe, maar weer op de bus wachten. Maar we waren het wachten na een half uur zo beu, dat we maar besloten met de metro verder te gaan. Even zoeken en vragen, want ja, wij Brabanders gaan natuurlijk niet zo vaak met de metro. Eerste metro voorbij laten gaan, want daar pasten we echt niet meer bij, maar gelukkig was er in de volgende metro voldoende ruimte. Tja en zo is je dag al bijna om, zonder dat je nu echt iets bijzonders hebt gedaan. Beetje jammer, maar het avondeten maakte alles goed. We kwamen terecht bij een Italiaans restaurant, een echt familierestaurant. Je kon daar alleen maar porties voor 2 a 3 personen bestellen en dan kon je dit lekker gezamenlijk opeten. Het hing binnen vol met foto's uit de jaren 60-70 en ook de muziek was daar op aangepast. Natuurlijk vonden de kinderen het een beetje oubollig, maar de vrolijke Amerikaanse ober maakte het wel erg gezellig. Er werden nog leuke foto's van ons gemaakt en morgen hebben we allemaal last van een knoflookkegel, maar we hebben de dag gezellig afgesloten. Morgen worden we al om 8.00 uur opgehaald door het camperverhuurbedrijf. Dan gaan we lekker de camper ophalen en de natuur in. Dus ons avontuur wordt vervolgd !!

• 19 Juli 2017 - 21:15

Opa Van Bers:

Het is al een heel avontuur als ik het lees,maar als je de stad uit bent wordt het anders.
    Groetjes opa