Dag 3 Laramie - Boulder - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Yvonne Bers - WaarBenJij.nu Dag 3 Laramie - Boulder - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Yvonne Bers - WaarBenJij.nu

Dag 3 Laramie - Boulder

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

17 Juli 2018 | Verenigde Staten, New York

Om 9.00 opgestaan, nadat iedereen lekker had geslapen. Gisteren was het hier 36 graden, nu een graad of 18. Verschil moet er zijn. Vandaag moeten we zo'n 450 kilometer rijden. We rijden door een heel erg vlak,uitgestrekt landschap. Zover als je kan kijken, zie je de weg lopen. Aan de ene kant saai, aan de andere kant erg rustgevend. Iedereen lekker onderuit in de camper (behalve de chauffeur gelukkig), muziekje aan en rijden maar. Kilometers lang (en dan hebben we het over 200 km) zie je ook geen enkele boom staan en bijna geen huizen. Volgens mij heb je hier best wel een eenzaam bestaan en moet je voor elke boodschap of baan wel erg ver rijden. Langzaamaan wordt het weer steeds beter. De lucht ziet er over dit weidse landschap erg mooi uit. Fel blauw met hier en daar een witte wolk en daaronder het glooiende landschap. Tot we opeens bij een oase aankomen en daar blijkt ook onze camping te zijn. De sproeiers staan hier volgens mij dag en nacht aan, maar het is een hele mooie, groene camping. Gelukkig zijn er voor Eva ook lama's, maar tegen de tijd dat ze klaar was met eten en douchen, waren ze helaas naar binnen gegaan. Dan maar een potje Uno spelen. Daarna op tijd naar bed, want morgen willen we vroeg opstaan om richting Grand Teton National Park te gaan.