Dag 24 Los Angeles - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Yvonne Bers - WaarBenJij.nu Dag 24 Los Angeles - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Yvonne Bers - WaarBenJij.nu

Dag 24 Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

05 Augustus 2018 | Verenigde Staten, New York

Iedereen mocht vandaag zo lang slapen als hij/zij wou. Het is natuurlijk super om een rondreis te maken en heel veel te zien, maar van echt uitrusten komt niet zoveel, laat staan uitslapen. Rond half 11 was iedereen uit zijn bed. We hadden echt een heel leuk huisje met een grote veranda en een zwembad. De hele vakantie heeft ons Eva geroepen dat ze zo graag vanuit haar bed, bikini aan en dan voor het ontbijt nog in het zwembad wou springen. Vandaag is haar dag. Dus na wat plonsen, hebben we lekker buiten gegeten. Tja, en toen maar weer gezwommen. Het was namelijk zo’n 35 graden hier. Binnen in de garage stond een voetbaltafel, poolbiljart, airhockey en een basketbalspel. Voldoende dus om de kids te vermaken. En voor mama was het ook feest, er stond namelijk een wasmachine en een droogtrommel. En wat voor één ! Deze waren echt super groot. Kan ik fijn alles wassen voordat we naar huis gaan, want dan hoef ik dat thuis niet meer te doen. En hier is alles binnen 1 uur droog (Volgens mij is dit nu in Nederland met de hittegolf ook het geval, maar kan maar vast gebeurt zijn) ’s-Avonds hebben we de barbecue aangestoken en lekker gegeten. Daarna heeft Hans mij en Loes leren poolbiljarten. Onze Tom kende het al, dus werden er wat potjes gespeeld. Nu duurde het potje tussen Loes en mij wel erg lang, maar we werden er steeds beter in. Morgen maar weer een potje spelen, misschien kunnen we dan wel van de mannen winnen.