Dag 18 Wells Gray - Cache Creek - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Yvonne Bers - WaarBenJij.nu Dag 18 Wells Gray - Cache Creek - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Yvonne Bers - WaarBenJij.nu

Dag 18 Wells Gray - Cache Creek

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

30 Juli 2018 | Verenigde Staten, New York

Vandaag hadden we een relax dagje. We reden via de Goldrushroute naar Cache Creek. Dit was zo’n 215 kilometer. Daar op de camping aangekomen, zijn we lekker gaan zwemmen. Ook hier waren natuurlijk Nederlanders, dus ook daar weer leuke gesprekken mee gevoerd. Na het zwemmen zijn Hans en ik een rondje door het dorp gaan lopen. Bij een huis stond een molen in de tuin, dus tja, dat kunnen alleen maar Nederlanders zijn. En ja hoor, man en vrouw woonden al 50 jaar in Canada, voelde zich Canadees, maar misten nog steeds de kroketten en frikandellen. Eenmaal thuis, natuurlijk weer gegeten, want dat hoort ook bij de eerste hulpbehoefte van pubers en daarna in plaats van Catannen een potje gekaart. Pesten wel te verstaan en ja, dan wint meestal ons Eva, want dat is ook de grootste pestkop haha. Dat was nu ook het geval. Zoals jullie lezen, is er weinig gebeurt vandaag, maar het was een heerlijke dag. We hebben de afgelopen weken al zoveel gezien en gedaan dat zo’n rustdagje wel heel erg lekker is. Morgen gaan we weer vroeg op pad.