Dag 2 Laramie - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Yvonne Bers - WaarBenJij.nu Dag 2 Laramie - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Yvonne Bers - WaarBenJij.nu

Dag 2 Laramie

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

14 Juli 2018 | Verenigde Staten, New York

Na 6.5 uur heerlijk geslapen te hebben, nog even genoten van een gewone douche en op naar het ontbijt. We zaten nog maar net te ontbijten of onze taxi was er al. De campermaatschappij had gevraagd om extra vroeg te komen vanwege de verwachte drukte. Dus om 8.30 uur hadden we onze camper al in ontvangst genomen en konden we onze rondreis beginnen. De mannen waren helemaal in hun nopjes, want we hadden voor het eerst een slide-out. Dat wil zeggen voor de niet camper-kenners, een gedeelte van je camper wat je kunt uitschuiven, zodat het binnen allemaal wat ruimer wordt. Allereerst op zoek naar een supermarkt om voor de komende dagen eten en drinken in te slaan. Maar we waren nog maar net onderweg, of Hans kwam erachter dat zijn buitenspiegel los zat. Best wel een groot probleem als je je spiegels niet kunt gebruiken terwijl je in een camper rijdt van 9.20 meter. Dus nadat we klaar waren met boodschappen doen, toch nog maar even terug naar de camperverhuurmaatschappij om deze te laten maken. Gelukkig was dit maar 10 kilometer verderop, dus dat viel mee. Onze eerste overnachting hadden we geboekt in Laramie. Het komt er eigenlijk op neer, omdat we niet konden vliegen op Salt Lake City in plaats van Denver, moeten we nu de eerste 2 dagen veel rijden. Gelukkig heeft daar niemand bij ons een hekel aan. Nadat we eventjes aan het rijden waren, bedacht Hans dat hij nog een echt mannendingetje bij had.....een go pro. Deze werd aan de buitenspiegel bevestigd, zodat hij mooi een gedeelte van de reis kon filmen. Maar net toen hij wilden gaan filmen, bleken de batterijen leeg. Tja, morgen maar weer een poging wagen. Van de staat Colorado reden we nu Wisconsin binnen. Onze Tom gaat deze vakantie nog tellen hoeveel staten we nu in de afgelopen jaren al bezocht hadden. Het zijn er al best wel veel. Rond 15.30 uur kwamen we op onze camping aan. Het is niet zo'n bijzondere camping, maar wij hebben gelukkig een plaats helemaal aan het einde van de camping gekregen. Nadat we lekker buiten hadden gegeten, een rondje over de camping hadden gemaakt, werd het toch tijd om ons bed op te zoeken. Het is nog niet laat (21.00 uur) maar we zijn toch allemaal nog een beetje moe van het reizen. Dus voor nu welterusten en tot gauw !

• 16 Juli 2018 - 16:42

Opa Van Bers :

Rij voorzichtig met zo'n grote wagen ,en veel plezier.